Een review is een persoonlijke ervaring van een consument. Alle reviews samen leiden tot een rapportcijfer. Houd er rekening mee dat niet alle consumenten hun ervaringen delen. Hierdoor is dit rapportcijfer geen gegeven, maar een subjectieve waarde.
duidelijke uitleg,heel goed advies gegeven en gedaan wat afgesproken was.
3x telefonie,s contact geweest met Stefan over gang van zaken,ik ben zeer tevreden over deze gesprekken.
Stefan is vriendelijk,zakelijk cq duidelijk en is prettig om mee te praten.
Roy | Hypotheek
De reviewgever heeft aangegeven dat verduurzaming is besproken door de medewerker van het advieskantoor.
Serena heeft ons heel erg goed geholpen. Ze heeft ons een financiële oplossing geboden waar we zeer tevreden mee zijn, beter dan we hadden gehoopt. Het contact met Serena was erg goed en hebben we als zeer prettig ervaren. Communicatie en informatie was allemaal helder en ging vlekkeloos. Al met al erg tevreden.
Stefan klantgericht en vriendelijk. Hij neemt de tijd tijdens een gesprek en houdt je op de hoogte van de stand van zaken. Stefan was bereikbaar via mail, telefoon en whatsapp en reageerde snel. Dit was erg prettig.
Wij zijn zeer goed geholpen door Ferry Hofman,alles was helder en duidelijk,geen vraag(via email)was te veel, en deze werd dezelfde en zeker binnen een dag behandeld,ook bij dringende vragen word de telefoon meteen beantwoord.al met al zeer tevreden! Ook de hypotheek was snel geregeld en we konden daarom ook snel aan onze verbouwing beginnen
BS | Hypotheek
De reviewgever heeft aangegeven dat verduurzaming is besproken door de medewerker van het advieskantoor.
Serena heeft ons alles heel duidelijk en rustig uitgelegd tijdens enkele videogesprekken. Wij zijn erg tevreden over haar professionele en prettige manier van adviseren en meedenken.
Marcel | Hypotheek
De reviewgever heeft aangegeven dat verduurzaming is besproken door de medewerker van het advieskantoor.
Als ondernemer heeft mijn hypotheekaanvraag 13 maanden geduurd. Procedures duren veel te lang en de communicatie is slecht. Kortom, zoek je als ondernemer een hypotheek, ga dan niet naar de Rabobank.
Deze adviseur gaat op de stoel van de notaris zitten. Geen service gevoel, stelt zich zeer star op. Voor iedereen op de wereld is duidelijk dat men gemachtigd is maar de adviseur wil 10.000 bewijzen zien, waar van velen totaal niet nodig en irrelevant. Helaas kost dit iedereen heel veel tijd en onnodige moeite. Deze adviseur is daarmee iemand die het negatieve imago van de Rabobank helaas stevig bevestigt. Weet men wel wat dienstverlening en klanten helpen inhoudt...
Goed reëel advies
Deze heer heeft verstand van zaken. Deed daarnaast een goed voorstel. Gaf een vertrouwd gevoel. Deze heer deed ook een aantal adviezen waar ik over na kon denken.
Duidelijk verhaal maar ook met een doel .
Gesprek was gevolg van 'OpMaat Hypotheek' waarbij bij afsluiten verkeerd advies is gegeven (al wordt dit niet toegegeven door de Rabo). Op advies van Ombudsman voert Rabo gesprekken. Mijn inziens was het doel van het gesprek ons te laten kiezen voor Banksparen en ook Rabo te vrijwaren voor eventuele claims.
Onvriendelijk.
In de offerte klopten een aantal voorwaarden niet, die niet van te voren verteld waren. Als je dan naar een andere bank gaat wordt ze nog boos ook.
Adviseur had zich goed voorbereid.
Voor het gesprek nam hij voldoende tijd; Gaf uitgebreide uitleg. Verhoging kon daardoor snel in order worden gemaakt, zonder dat nog verdere afspraken nodig waren.
Uitstekend en duidelijk advies
Ik kan het kantoor aanbevelen omdat ze de tijd voor je nemen en meedenken in je persoonlijke situatie. Je weet meteen waar je aan toe en dat vonden wij heel prettig. Wij zijn dik tevreden en erg blij met onze hypotheek!!
Duidelijk, grondig en vriendelijk.
Mevr. ****** was de eerste die ons een duidelijk advies gaf. Andere adviseurs vervielen in de routinematige verhalen zoals 'een hypotheek is iets persoonlijks en moet bij je passen'. Wij vroegen om advies bij onze situatie en kregen een duidelijk en grondig advies.
Oprecht geïnteresseerd
Goed, to-the-point verhaal en prima uitleg over de vragen die door ons gesteld werden. Ook valkuilen/zaken waar aan gedacht dient te worden kwamen aan de orde. Wel veel aandacht voor banksparen tov andere hypotheekvormen.
Starre houding
Wij hebben een Opmaat woekerpolis. In 1999 afgesloten voor een periode van 12 jaar en een renteperiode van 10 die dus verlengd moest worden. Van de Rabo geen enkel begrip, het was in feite onze eigen schuld niet die van de Rabo. Wij kwaad, de heer ******* snapte niet dat wij nog bij de Rabo bleven. Ze waren ons liever kwijt dan rijk. Geen enkele verlaging van de rente om het verlies een beetje te compenseren.Stikken of slikken. We hebben voor 3 jaar een nieuwe rente periode afgesloten en daarna gaan we naar een andere bank!
Geeft vooral informatie als je daar zelf om vraagt
Wij kregen als klant het gevoel dat het kantoor je graag een bepaald product wil verkopen. De nadelen van het product hebben wij zelf achterhaald. De vragen die wij daarover vervolgens stelden, werden onduidelijk beantwoord. Wij kregen ook uitsluitend (onduidelijke) informatie over vragen die wij stelden waardoor je het gevoel krijgt: 'wat weet ik nu nog steeds niet?'
Prima gesprek
Alle aspecten zijn ter tafel gekomen, hypotheek, pensioenen, verzekeringen, rentepercentages, NHG etc. Uitleg was helder, vragen werden goed beantwoord.
Keurig, duidelijk, vriendelijk
De heer ******** heeft mij keurig, duidelijk en vriendelijk te woord gestaan. Toen ik belde voor een afspraak kon ik heel snel terecht en dat is wat je wil, liever gisteren dan morgen. PRIMA!
Goed advies. Helder verhaal. Nam de tijd.
Initeel een kort adviesgesprek gehad over mogelijkheden. Later een offertegesprek. Allebei prima gesprekken geweest.
ik beveel dit niet aan
De samenwerking met Interpolis verloopt zeker niet vlekkeloos. Rabobank doet beloften die door Interpolis niet worden nageleefd.