Michael | Hypotheek
10-10-2022
Je mag verwachten dat als je de benodigde informatie aanlevert, op basis daarvan een passend advies wordt gegeven. Wij kregen echter steeds alleen maar opdrachten mee waar wij geen verstand van hebben. Daarnaast was Norbert slecht bereikbaar; kreeg standaard de voicemail. Uiteindelijk wel een rekening van 700euro sturen voor nauwelijks werk. Brutaal en beetje jammer.
Reactie van De Hypotheekshop Haarlem Zuid:
Beste Michael, dank voor je review. Vervelend dat je dit zo voelt en jammer dat dit je visie is op het traject.
Jullie zijn bij ons geweest voor het verhogen van de hypotheek. Er is inderdaad extra informatie opgevraagd; dit is in opdracht van de geldverstrekker gedaan. Uiteindelijk heeft dit geresulteerd in een definitieve offerte welke jullie echter niet hebben geaccepteerd.
Vooraf hebben wij middels een opdracht tot dienstverlening (OTD) inzichtelijk gemaakt wat onze kosten zijn en deze OTD hebben jullie getekend geretourneerd. Wij vinden het jammer dat jullie hebben afgezien van het accepteren van de offerte maar zoals in de OTD vermeld rekenen wij dan de gemaakte uren. (Wij hebben in jullie geval niet eens alle gemaakte uren in rekening gebracht!)
Het feit dat Norbert niet altijd direct bereikbaar is kan te maken hebben met dat hij vaak in gesprek is op zijn eigen telefoon; gelukkig hebben we daarom ook het nummer van onze vestiging wat altijd gebeld kan worden. We proberen uiteraard te reageren op voicemails en/of gemiste oproepen.
Wanneer jullie dat prettig vinden zijn we graag bereid om het traject nog een keer met jullie te bespreken en hopelijk jullie nare gevoelens weg te nemen.