Oscar | Hypotheek
28-09-2022
Het enige wat *** moest doen, namelijk het op tijd inleveren van door mij op tijd ingeleverde essentiele stukken bij de hyptheekverstrekker laat hij na, *** doet blijkbaar niet aan termijn bewaking. De rente is inmiddels gestegen en de offerte wordt door de bank niet meer geaccepteerd. Als *** achter zijn fout komt laat hij het na mij daarover in te lichten maar vraagt met mijn eerder afgegeven gegevens opnieuw een hypotheek aan en wacht tot deze door de bank geaccepteerd is. Meer dan een maand later presenteerd hij deze als een gelukte financiering met een hogere rente als afgesproken. Schade; zo een 9000 euro. De directeur is niet van plan op te draaien voor *** zijn incapabale geklungel en houdt mij medevreantwoordelijk. In het constructief gesprek wat volgt wordt mij een korting aangeboden van 500 euro.Op mijn voorstel dit bedrag door mijn rechtsbijstand te beoordelen wordt directeur zeer vervelend en begint de boel onder druk te zetten en te traineren. Ik ben bezig met mijn rechtsbijstand de schade te verhalen. Op hun eigen website geven ze aan dat ze het belangrijk vinden dat alle klanten tevreden zijn over hun dienstverlening Dat geld blijkbaar niet voor mij.