Hans | Hypotheek
15-11-2014
Ik heb in het weekend van 8 en 9 november een mail gestuurd om een afspraak te maken voor een eerste gesprek. Woensdag 12 november heb ik ze maar gebeld want ik had nog niets van ze vernomen. Een vriendelijke dame kon mij op dat moment niet helpen en zou donderdag 13 november terugbellen. Vrijdag 14 november heb ik zelf maar weer gebeld hoe het ervoor staat. Ik krijg nu te horen dat ik pas over 2 weken een 1e gesprek met ze kan hebben. Ze zijn zich er waarschijnlijk niet van bewust dat je bezig bent om een 2e huis te kopen. Ik kreeg nu het advies om maar een ander kantoor in te schakelen.
Eindconclusie: het duurt allemaal veel te lang en het lijkt erop dat ze er gewoon geen zin in hebben.
Reactie van Hypotheek-Match:
Ik vind het jammer dat je het gevoel hebt dat we er geen zin in hebben. We zijn een erg enthousiast kantoor die veel tijd en energie wil stoppen in de begeleiding van onze klanten. Op het moment dat u contact met ons hebt gezocht waren we enorm druk en hebben we niet helemaal direct aan uw verwachtingen voldaan. Onze excuses hiervoor. Wij hebben u gevraagd om over twee weken een afspraak te maken of te kiezen. We begrijpen dat dit voor de aankoop erg lang zou zijn en stelde u voor de keuze om hierop te wachten of dat zou kiezen voor een ander kantoor. We hopen dat u alles voorspoedig hebt kunnen regelen en wensen u veel geluk in uw nieuwe woning!