De heer Huiberts heeft veel geduld gehad met ons, wij hebben meer dan een jaar contact met hem gehad. Ik vond wel dat hij soms erg uitgebreid was incl allemaal details wat ik niet altijd begreep. Wij hebben geen fysiek gesprek gehad en dat had ik wel gedaan als ik hem was. Bepaalde onduidelijkheden hadden evt voorkomen kunnen worden en wellicht was het proces sneller gegaan. Hij heeft wel zijn uiterste best gedaan om een zo laag mogelijke rente te krijgen en dat is gelukt. Dus het eindresultaat is erg goed.
Reactie van A.A.S. Financiële Diensten:
Beste Judith, allereerst bedankt voor jullie feedback. Het klopt dat door het langdurige, uitgestelde traject het proces iets anders is verlopen dan ik gewoon ben. Dit heeft natuurlijk ook alles te maken gehad met corona dat volop aanwezig was toen wij het traject zijn aangevangen. Desondanks heb ik jullie zoveel als mogelijk getracht tussentijds te informeren en te activeren om bepaalde stappen te zetten. Waarschijnlijk heb ik mij zo nu en dan in details verloren, mede gevoed door jullie vragen (op detail). Hoe dan ook denk ik dat wij gezamenlijk kunnen concluderen dat het eindresultaat er mag zijn, hetgeen door alle tussentijdse wijzigingen buiten mij om, onderweg steeds weer aangepast diende te worden. Ik hoop jullie een volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Gerry Huiberts.