R | Verzekering
19-05-2018
Het verbaasde mij dat omdat ik een s opschoten had gekocht in Noord-Limburg om bij mijn partner neet te zetten dat men vasthield aan het eerst tekenen van contract anders geen verzekering dit in tegenstelling tot alle andere assurantiepartijen . Vast staan feit is dat mijn ouders en ik veel verzekeringen via hun hebben lopen . Door hun houding en stugheid voelde ik mij niet als klant gewaardeerd het stug vasthouden aan eigen regel niet meedenken van contract toesturen per mail en getekend retour mailen nadat deze met handtekening is ingescand was ook een van de opties door mij aangedragen . Daarnaast erg slechte bereikbaarheid per telefoon , doorverbinden lukte niet 6 x moeten terugbellen en dan vragen om de receptie even naar betreffende kan lopen werd niet echt gewaardeerd . Kortom niet echt klantvriendelijk en geeft steeds meer een onbehaaglijk gevoel , dit is bedoeld voor het kantoor in het niet zo zeer voor de adviseur, want er is allen tel contact geweest met een collega.