Anoniem | Hypotheek
20-12-2017
Klantgericht, betrokken, veelzijdig, deskundig
Met vier verschillende partijen heb ik hypotheekgesprekken gehad. Gekozen voor Wonen en Welzijn omdat ik daar de meest volledige informatie kreeg en een fijn gevoel had. Vanaf aanvraag tot afhandeling is alles tot in de puntjes geregeld. Ik kon op de adviseur van Wonen en Welzijn bouwen. Als alleenstaande starter kon ik door de bomen het bos niet zien. Ik werd elke keer opnieuw geholpen bij vragen en onduidelijkheden en zelfs met onderhandelingen werd ik bijgestaan of geadviseerd. Er werd een hoop druk van de ketel gehaald en wel direct. Via telefoon, app en mail heb ik snel reacties ontvangen. Ook met het zoeken naar een notaris en het doornemen van het koopcontract kon ik op ze rekenen. Er wordt net een stapje meer gezet voor jou als klant. Ik ben dan ook heel blij met mijn keuze voor Wonen en Welzijn! Bij een volgend koophuisje zou ik opnieuw voor hen kiezen...
Bron: extern