Christ-Jan van Leijsen | Verzekering
16-01-2014
Op 2 Januari is er een expert geweest bij mijn auto en op 8 jan. kreeg ik de melding dat de auto totall loss was. De schade afhandeling door Reaal liet op zich wachten en ik kreeg te horen dat de uitbetaling tussen de 15 en de 20 werkdagen zou duren.Ik heb toen de adviseur benaderd en door zijn toedoen krijg ik vandaag de schade uitgekeerd.
De adviseur kwam zelfs nog met diverse oplossingen op mij zo snel mogelijk weer mobiel te krijgen, als reaal inderdaad er zo lang over zou doen.
Ik ben sinds 2007 klant bij Esseboom advies, eerst met een verzekering en sinds 2009 al mijn financieele zaken. Zelfs toen in 2011 onze dochter geboren werd, kreeg ik van Esseboom de melding dat ze inboedelverzekering hadden aangepast en dat de uitvaartverzekering was aangepast.
Van die dingen waar je op dat moment niet aan denkt, maar die wel belangrijk zijn. Dat is pas service
Wat ik wil zeggen is dat je nergens een tussenpersoon vind die zo betrokken is, meedenkt en die zeggen wat ze beloven.