Een review is een persoonlijke ervaring van een consument. Alle reviews samen leiden tot een rapportcijfer. Houd er rekening mee dat niet alle consumenten hun ervaringen delen. Hierdoor is dit rapportcijfer geen gegeven, maar een subjectieve waarde.
Na een lekkage is er waterschade ontstaan aan parket en keuken. Door het hoge bedrag moest een beoordeling van een expert plaatsvinden. Hierbij wilde de adviseur aanwezig zijn om toelichting te geven. Ik heb deze persoonlijke begeleiding als zeer positief ervaren. Hij heeft er voorts voor gezorgd, dat de schadeloosstelling na 2 weken al overgemaakt werd. Al bij al precies waarom ik bij deze verzekeraar met al mijn polissen ben aangesloten!
Zijn zeer goed geholpen bij Veldsink, zelfs bij super spoed door onvoorziene problemen werdt er accuraat gehandeld. Communicatie was erg goed en dat is fijn im zo'n spannende tijd.
Duim omhoog voor Veldsink!!!!
Reactie van Veldsink - Schuijt:
Dank voor jullie reactie. Het is jullie gegund en was leuk om samen te werken.
Ik houd er van om na een gesprek niet een te “zakelijk” gevoel over te houden. Als ik contact zoek met Veldsink - Schuijt vraag ik altijd naar de adviseur. De keren dat wij contact hebben gehad is altijd precies wat ik wil. Niet te zakelijk, gezellig maar wel doeltreffend! Daar houd ik van.
Zeer bekwaam en uiterst vriendelijke man. Heeft duidelijk verstand van zaken en kon dit prima overbrengen. Ook toen de potentiële aankoop van de eerste woning afketste, nam hij bij de tweede woning weer uitgebreid de tijd om de nieuwe situatie toe te lichten.
Reactie van Veldsink - Schuijt:
Beste heer Nijhof, dank voor beoordeling en wens jullie alle geluk in de nieuwe woning, uiteraard ook voor uw vrouw en kids.
Mijn situatie leek hopeloos. Net weduwe, gedwongen verkoop huidige woning en met klein kapitaal en weinig vast inkomen bleek het toch mogelijk een lening te krijgen om een nieuwe start te maken in een fijne woning. De adviseur heeft het bijna onmogelijke mogelijk gemaakt en mij gedurende die moeilijke periode zo min mogelijk lastig gevallen met vervelende details om mij niet ongerust te maken over het eventueel niet rondkrijgen van de lening. Dit hoorde ik later pas van hem toen men mij al kon feliciteren met het goedkeuren van de hypotheekofferte. Alle lof voor dit kantoor.
Reactie van Veldsink - Schuijt:
Beste Jannie, we zijn dankbaar dat je hebt gekozen voor ons. Samenwerking hebben we als zeer prettig ervaren. Je bent altijd welkom voor de bekende kop koffie....
Korte lijnen met de adviseur en een collega.
De adviseur heeft even wat meer vaart achter de afhandeling gezet.
Waardoor schade sneller afgehandeld werd.
Reactie van Veldsink - Schuijt:
Bedankt voor uw reactie!!
Met vriendelijke groet,
Debbie van Gils
Iedereen op dit kantoor is altijd zeer welwillend en vriendelijk om je te woord te staan en advies te geven. De gegeven informatie is duidelijk en de afhandeling wordt altijd keurig geregeld.
Zeer tevreden.
Reactie van Veldsink - Schuijt:
Bedankt voor de positieve reactie!
Met vriendelijke groet,
Je wordt altijd top geholpen en ze maken tijd voor je vrij voor vragen kun je altijd mailen of bellen ze staan je snel te woord en wordt altijd gelijk geregeld . dikke pluim
Erg fijn om ten alle tijden al je vragen aan een vast contactpersoon te kunnen stellen die op de hoogte is van jouw persoonlijke situatie. Ook deze keer ben ik weer erg goed geholpen.
De adviseur is een zeer betrouwbare adviseur die zeer snel reageert als ik een vraag heb over mijn verzekeringen. Hij zoekt mijn vragen altijd uit en krijg zeer duidelijke antwoorden. Als baas mag je trots zijn op zulke medewerkers.
De adviseur reageerd altijd snel, is heel vriendelijk, informeerd naar de thuissituatie,
is naar mijn idee oprecht geintereseerd en
zoekt altijd naar oplossingen.
Goed overleg over verstandige vervolgacties rond hypotheken van mij en mijn dochter en aflossingsmogelijkheden en rente vermindering voor restant hypotheek.
Snelle afhandeling en duidelijk uitleg over de te nemen stappen. Daarnaast nemen ze alle contact met verzekeraar uit handen. Via email krijg ik regelmatig een update.
ik ben niet echt meer tevreden...deze afhandeling heeft meer als een maand geduurt....de adviseur kan daar verder niets aan doen.....maar omdat ik de afgelopen jaren redelijk wat schade had waar ik gewoon voor verzekerd ben en ook al 24 jaar dik voor betaal ben ik met het eigen risico ineens van 0 naar 100 euro gezet
Ben op de dag van vertrek naar mijn vakantie adres door mijn rug gegaan en baalde hier zo ie zo al van.
Als je dan van de reis organisatie (Travel Bird ) te horen krijg dat er niets van de reissom gedeclareerd kan worden omdat je op de dag van aankomt niets meer kan declareren is je dag nog meer verziekt.
Echter, bij het bellen naar Veldsink-Schuijt waar ik al jaren een doorlopende reisverzekering heb lopen,was de afhandeling van de schade binnen 3 dagen geregeld.
Daarom Veldsink-Schuijt Adviesgroep en met name de adviseur . . . . . .Chapeau.