Teleurgesteld en boos. | Verzekering
28-05-2018
In het verleden altijd prettig geholpen. Had nu de pech wekenlang aan het lijntje gehouden te worden. Het was voor mij telkens geheel onduidelijk wat hij vertelde en wat hij wilde hetgeen ik ook zei. Telkens zelf maar contact opgenomen met de Europeesche en als ik dat dan terugkoppelde kreeg ik weer een onbegrijpelijk verhaal. Gevraagd of ik iemand anders kon spreken en toen werd er opgehangen! Contact met Europesche leerde dat ik wel degelijk de schade vergoed kreeg en hebben alles netjes in orde voor mij gemaakt. Waar heb je dan een tussenpersoon voor nodig als je toch alles zelf moet doen? Ben daar nu weg, idem mijn moeder.
Reactie van ASCOL Verzekeringen:
Het is jammer dat u zo reageert en dan ook nog eens anoniem. Wat u schetst past niet bij onze werkwijze. Wilt u met mij, Bert van Zijl directeur van Ascol Verzekeringen contact opnemen?