we hebben ooit een hypotheek afgesloten bij de hypotheekshop. Toen er veranderingen aan kwamen (een extra bedrag aflossen, een rentevaste periode die afliep) hebben we een paar keer naar de mogelijkheden gevraagd. Er werd een kopietje naar ons toegestuurd met wat de maatschappij hun had gestuurd. Zonder uitleg niets. Als ik dan belde voor extra uitleg of advies was er meestal geen tijd (vakantie) en daarna ook geen tijd (de berg werk die er lag van na de vakantie) en daarna werd er nooit meer gereageerd. Zowel door hem niet als door zijn collega. We kregen heel erg het gevoel dat het geld aan ons verdiend was bij het afsluiten, en dat er nu geen cent meer aan ons werd besteed. We hebben het opgegeven en zijn nu bij een andere adviseur.
Reactie van De Hypotheekshop Purmerend:
Goedemiddag,
Dank voor uw reactie, spijtig dat u dit zo heeft ervaren. Allereerst kunnen nieuwe en bestaande klanten altijd bij ons een afspraak inplannen, wij nemen ruim de tijd voor onze gesprekken en het eerste gesprek is sowieso kosteloos. Het is nu vakantie maar er is altijd bezetting, we nemen elkaars dossiers over indien nodig. Zoals bij ieder bedrijf zijn er een aantal weken tijdens de vakantie dat er een tandje moet worden bijgezet en de agenda flink vol zit, maar daar is altijd een oplossing voor te vinden. Helaas is de reactie anoniem, want we willen graag met u in contact komen om een en ander met u door te nemen. Neemt u zelf dan even contact met ons op? Hartelijk dank en geniet nog even van het mooie weer. Hypotheekshop Purmerend Hoogstraat.