Alexander | Hypotheek
29-12-2021
Zowel de klantenservice als de hypotheekadviseur waren bijzonder aardig en prettig in de communicatie. Dat was ook de reden om met NBG in zee te gaan. 'Echter' daarna ging het bergafwaarts. Voor mij belangrijke informatie werd pas gegeven op een moment dat ik eigenlijk niet meer terug kon. Alles is uiteindelijk goed gekomen, maar op het aller-allerlaatste moment terwijl dat helemaal niet nodig was geweest.Onnodige stress. Er was tijd genoeg volgens het intakegesprek. Last bus not least: er is mij een tegemoetkoming in de taxatiekosten beloofd ad EUR 250. Dit bedrag zou begin oktober terugbetaald worden, maar ondanks twee herinneringen is dat nu, bijna drie maanden later nog altijd niet gebeurd. NBG heeft kennelijk geen strategie om klanten te binden maar wil alleen op korte termijn scoren.
Reactie van NBG Hypotheken:
Beste Alexander,
bedankt dat u contact met ons opneemt. Het gevoel dat bij u is ontstaan, betreuren wij ten zeerste. Binnen NBG hechten wij veel waarde aan uw ervaring. Wij streven dan ook met al onze klanten een duurzame relatie na. We hebben ons meteen in de situatie verdiept en het is duidelijk geworden dat er iets mis is gegaan met de terugbetaling. Ondertussen hebben we gelukkig contact met u gehad. Fijn dat we hierover konden praten. De betaling hebben wij direct doorgezet en we hopen dat we uw beeld over ons snel kunnen bijstellen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Eline van den Brand NBG