Gerardus | Hypotheek
22-01-2021
Telefoonverbinding verbreken na enkele vragen is niet klantvriendelijk.
Ook verwijzen naar Corona periode is geen excuses.
Sinds 22-7-2019 al bezig met hypotheekaanvraag zonder enig resultaat, wel loze beloftes.
Zeer klantonvriendelijk wanneer er vragen worden gesteld.
Betrapt op leugens door klanten uit te maken dat er gescholden wordt, getuigen aanwezig.
Onzorgvuldige foute correspondentie.
Reactie van NBG Hypotheken:
Jammer dat u deze gedachte aan ons contact heeft overgehouden. Ik heb naar eer en geweten uw kleindochter en haar vriend geïnformeerd en contact onderhouden sinds onze kennismaking en persoonlijke afspraken bij u thuis in Oss afgelopen augustus en oktober. De datum die u noemt is voor mij niet herkenbaar. Ik ben in augustus gestart bij NBG.
Ik heb uw kleindochter en haar vriend niet kunnen adviseren. U heeft hen aangeraden de overeenkomst voor advies niet te ondertekenen, U was bang dat het teveel geld ging kosten. U wilde er zeker van zijn dat de aankoop van hun eerste woning kom doorgaan. Bemiddelen en adviseren zonder overeenkomst hiervoor mag helaas niet. Uiteindelijk hebben zij het huis nog niet kunnen kopen. Ik hoop voor hen dat dit toch nog goed komt!
De directie van NBG heeft kennis genomen van deze klacht en benadrukt dat ze 100% achter mijn handelswijze staat.