G.H. | Hypotheek
08-01-2022
Slechte communicatie. Niet terugbellen op afgesproken tijden en data. Via de site moest ik pensioen opvragen. Maar dat was dan weer niet goed omdat deze bank iets anders wou. Maar dat hoor je dan als bemiddelaar te weten. Hulp toegezegd maar die was nihil en omdat mijn computer in reparatie was had ik meer hulp nodig. Heb nog gevraag of alles op papier maar dat moest allemaal via het portaal.Op het portaal stond AOW opvragen bij UWV terwijl dat SVB is.
De uitleg van twee adviseurs waren verschillend. Gelukkig sprak ik daarna nog iemand anders bij de bemiddelaar en die kon mij vertellen waar ik de blz. kon vinden voor nog een handtekening.
En door dit alles kon ik niet passeren per eind dec. Daar was ook een afspraak voor gemaakt zonder mij in te lichten.
Terwijl we al in oktober zijn begonnen.
Waardoor ik mijn belasting volgend jaar pas kan aftrekken.
En ook het notariskantoor moest tot de laatste dag wachten tot ze de rekening ontvingen.
Heb de indruk dat tussen de bank en de bemiddelaar de communicatie ook niet goed was.
Reactie van NBG Hypotheken:
Beste,
Bedankt dat u contact met ons opneemt. Wij vinden het erg vervelend dat wij niet hebben kunnen voldoen aan uw verwachtingen. Wij hechten veel waarde aan uw ervaring en zouden dit graag met u willen oplossen.
Ik verzoek u vriendelijk om direct contact met ons op te nemen (040 204 77 77 /
[email protected]) om samen tot een gepaste oplossing te komen.
Met vriendelijke groet,
Eline van den Brand NBG