Het is dat ik 4 kantjes vol heb met een bijzonder slechte ervaring die wij hebben gehad met Nbg dat wordt te veel om op te schrijven. Helaas nemen zij klachten niet serieus,
Alles is niet lekker gegaan met betrekking tot onze hypotheek, we hebben nog nooit zoveel ellende mee gemaakt met een bedrijf!
Wij raden NBG dan ook zeker niet aan er zijn genoeg andere bedrijven die wel kunnen luisteren en ook kunnen uitvoeren wat wordt gevraagd!
Reactie van NBG Hypotheken:
Beste,
Bij NBG nemen we klachten wel degelijk serieus. Wij vinden het daarom jammer om te lezen dat u daar een andere mening op nahoudt en dat wil ik graag aan u toelichten. Nadat u uw klacht bij ons heeft ingediend, heb ik direct uw dossier erbij gepakt en heb ik contact opgenomen met de betrokken partijen.
Na uitgebreid onderzoek te hebben gedaan, ben ik tot de conclusie gekomen dat NBG heeft gehandeld zoals verwacht mag worden van een redelijk handelend en bekwaam adviseur.
Dat u van mening bent dat de bereikbaarheid van onze adviseur onvoldoende was, vinden wij waardevolle informatie waar wij direct naar gehandeld hebben. Ook heb ik heb hier via de mail, namens NBG, onze excuses voor aangeboden.
Natuurlijk vinden wij het erg spijtig dat we er niet, op een voor u positieve manier, zijn uitgekomen. Echter wijst alles erop dat NBG juist gehandeld heeft en we ons echt maximaal hebben ingespannen om uw wensen te realiseren.
Vertrouwende erop u zo voldoende te hebben geïnformeerd verblijf ik.
Met vriendelijke groet,
Thijs Berndsen
Compliance officer
NBG