B.N. Gieger | Verzekering
10-12-2018
Een paar jaar geleden stond ik wat sceptisch ten opzichte van de nieuwe werkwijze van De Roos Van Renswouw. Kennelijk lag dit aan de gevoerde communicatie, door het kantoor, m.b.t. de nieuwe werkwijze. Na een goed gesprek met de adviseur, m.b.t. de nieuwe werkwijze, alsmede de extra kosten die ik dacht kwijt te zijn, was ik gelijk om en betaal inmiddels al jaren mijn abonnement. Dit naar volle tevredenheid. In november is ons hele vervoer op de schop gegaan. Het betrof de verkoop van 2 personenauto's en 2 motoren alsmede de aanschaf van een nieuwe personenauto. Dit is niet alleen goed geregeld door de adviseur maar ook nog eens snel. De ene dag door mij gemaild. Nog diezelfde dag, als ik mailde tijdens kantooruren, een antwoord en anders de volgende dag. Na toezending van Suzuki verzekeringsvoorwaarden, kreeg ik van de adviseur een zo'n eerlijk antwoord waaruit bleek dat hij de gehele polis gelezen had en ook de punten benoemde waar de ASR niet aan kon voldoen. Klasse en bedankt.