Anoniem | Hypotheek
13-02-2013
Bizar veel beter dan onze oude adviseur!
Eind 2012 zochten wij een hypotheek voor ons eerste huis in Amsterdam. Onze eigen adviseur werd al acht weken door de banken met een kluitje in het riet gestuurd en het leek erop dat de koop ontbonden moest worden bij gebrek aan een hypotheek. Iemand raadde ons aan contact op te nemen met het servicekantoor in Groningen. Zij bekeken onze case en ondanks dat we geen ideale arbeidssituatie hadden (ZZP'er en contract voor bepaalde tijd) zag het Servicekantoor er direct mogelijkheden in. Binnen zes dagen lag er een passende hypotheekofferte. Dit alles in een tijd van topdrukte bij de banken vanwege de veranderende wetgeving op 1 januari. Het servicekantoor handelt snel, duidelijk, doortastend, ethisch en is secuur. En nog belangrijker: door deze werkwijze hebben ze goede relaties met hypotheekverstrekkers. Na deze ervaring realiseren we ons pas hoe belangrijk dat is. De afstand Groningen - Amsterdam was geen probleem; de communicatie had er niet onder te lijden.
Bron: extern