Annet | Hypotheek
19-01-2021
Ik vond de informatie die ze gaf in september super goed, duidelijk en echt goed uitgelegd. Maar toen we besloten hadden om over te stappen matig tot slecht. Ik snap dat de adviseur zelf door privéomstandigheden ons niet goed kon helpen, alle begrip hiervoor, maar dit had jullie kantoor meteen moeten oppakken en ons naar een andere hypotheekadviseur moeten overplaatsen. Diverse keren gebeld, gemaild en geappt over de status. Ik heb zelf naar de notaris gebeld, voor advies. Alles opnieuw moesten invullen en opsturen, omdat de drie maanden al verstreken waren waarop eigenlijk alles geregeld moest zijn. Onze eerste afspraak die was op 30 september 2020, dus dit wel erg lang om van hypotheek over te stappen naar een andere geldverstrekker. En nu ligt er nog steeds geen afspraak bij de notaris, dus het is nog steeds niet afgewerkt. Ik vind dat ik veel moet betalen voor de dingen die ik zelf heb gedaan. Ik zou het daarom wel fijn vinden om een gedeelte te storneren om ons tegemoet te komen.
Reactie van Veldsink - Roelands:
Geachte Annet,
Wij vinden het spijtig om bovenstaande te lezen en zullen daarom deze week contact met u opnemen betreft deze review.
Met vriendelijke groet,
Veldsink Roelands.