Emp | Verzekering
25-10-2022
Zeer slecht geholpen. Na een aanrijding met de auto noodnummer niet te bereiken. Omstanders moeten vragen auto weg te duwen.Aldus Veldsink zelf een schadebedrijf regelen en zelf regelen dat de auto word weggesleept op eigen kosten. Steeds mail over de expertise waar ik zelf een afspraak voor moest maken. Nu in Oktober nog steeds mails om een afspraak te maken voor expertise terwijl veldsink dit hoort te regelen. Kortom waardeloos! Alles zelf moeten regelen! Steeds bellen en ene persoon zei anders dan de andere. Dit was al de tweede slechte ervaring bij Veldsink ben daar ook gelijk weg gegaan!
Reactie van Veldsink - Van der Linden:
Beste, bedankt voor de review. Wat vervelend om te lezen dat u vervelende en teleurstellende contactmomenten met ons kantoor heeft gehad. Uiteraard zijn wij bereid om u telefonisch of bij ons op kantoor te woord te staan om het bovenstaande te bespreken. Hiervoor mag u altijd met ons contact opnemen. Groet, Team Veldsink - vd Linden