Ewout Stolk | Verzekering
11-12-2018
Via internet hebben wij onze allrisk-caravan verzekering afgesloten. Tijdens onze vakantie hebben we schade opgelopen en deze via internet aan de verzekering gemeld. Al gauw kregen wij bericht dat de schade niet onder de polisvoorwaarden viel en niet vergoed zou worden. De melding werd gesloten. Diverse keren hebben wij telefonisch geprobeerd contact te krijgen om toelichtng van onze kant te kunnen geven, dat is niet gelukt. Als bij toeval kon ik de situatie aan de adviseur van 'Het Financiele Huis' voorleggen. ALS NIET KLANT van HFH heeft hij de zaak TOCH op zich genomen en tussenkomst geboden, waardoor onze schade alsnog in behandeling is genomen en afgehandeld. Bedankt, een dikke tien! Dit is hoe het moet, 'we all benefit'.
Reactie van Het Financiële Huis:
Graag gedaan Ewout,
Bellen naar callcenters waar je vaak niet doorheen komt of waar je van het kastje naar de muur wordt gestuurd herkennen we allemaal wel denk ik en niemand wordt daar blij van. Als het om een grote schade met een fors prijskaartje gaat is het echter een behoorlijk probleem. Van mijn mail schrokken ze blijkbaar wel en gelukkig is het nu afgewikkeld. Een slogan zegt niets, een menselijke en professionele benadering meestal wel! Bedankt voor deze review.