Een review is een persoonlijke ervaring van een consument. Alle reviews samen leiden tot een rapportcijfer. Houd er rekening mee dat niet alle consumenten hun ervaringen delen. Hierdoor is dit rapportcijfer geen gegeven, maar een subjectieve waarde.
Ik ben zeer goed, vriendelijk en prettig geholpen door Mieke. Haar expertise is zeer waardevol en haar meedenken in het zoeken naar de juiste hypotheek is meer dan gewaardeerd. Daarnaast haar alertheid en begeleiding bij het proces van de hypotheek online omgeving was ook bijzonder prettig. Er werd altijd snel gereageerd op mijn vragen, telefoontjes of app berichten wat ik altijd zeer waardeer. Voelde zeer vertrouwd allemaal. Ik ben super tevreden met haar leidende advies en heb mijn hypotheek offerte getekend met een zeer goed gevoel. Ik wil haar enorm bedanken voor haar efficiënte hulp en medewerking.
Seb | Hypotheek
De reviewgever heeft aangegeven dat verduurzaming is besproken door de medewerker van het advieskantoor.
Goed voorbereid!! Al het van te voren ingestuurde info ook daadwerkelijk meegenomen en opgenomen in berekeningen en presentatie.
Ook collega Martin erbij gehaald die samen met Eline ook meteen in het gesprek enkele aanpassingen in rekenmodel kon doen. Erg open sfeer en meedenkend wat mijn wensen waren en daar
ook de mogelijkheden in zochten. Was ik van een (Rabo)bank totaal niet gewend, dus chapeau Eline en Martin ! Zeer klantvriendelijke ervaring!
Ze heeft dacht ik goed uitgelegd over de hypotheken, en goed nagedacht om mij niet te vroeg kosten te laten betalen, maar achteraf had ik het toch anders moeten doen om lage rente percentage te houden. Want ondertussen steeg de hypotheek rente en ben ik nu meer kwijt dan als ik het eerder vast had gezet. Dat is balen.
Alles goed en onze casus is ingewikkeld. Alleen jammer dat we eigenlijk de hele tijd met een fout aan het rekenen waren. Dit scheelt ons toch 100 euro netto
Dacht goed mee in het belang van de klant. Vragen die ze niet wist heeft ze snel achterhaald en keurig per email beantwoord. Opvolging en ondersteunig t.b.v. het aanvragen van een betaalrekening, waar niet de scoop lag, heeft ze voor ons op gepakt. Zeer klant vriendelijk!
zeer deskundig en ervaren adviseur. Geeft begrijpelijke uitleg en voelt goed aan welke informatie nodig is om goede overwegingen te kunnen maken. Hoe eenvoudig of complex te materie toch is, Mark geeft altijd duidelijkheid. Een hypotheek met humor :)
Heel vriendelijk, deskundig, denkt vanuit de klant en niet alleen vanuit de Rabobank, legt verschillende mogelijkheden voor, maakt geen gehaaste indruk, geeft snel antwoord op vragen.
Zelf niet heel goed thuis in de financiële wereld, maar door de zeer duidelijke uitleg van de heer Mark van der Meulen, is alles voor mij heel duidelijk geworden.
Neemt ruim de tijd voor je en kan zich heel goed inleven in de persoonlijke situatie. Geeft ongevraagd advies over zaken waar je in eerste instantie niet aan zou denken. Kortom zeer compleet. Ik kan iedereen hem aanbevelen.Wat een vakman!
Zij heeft al onze vragen duidelijk beantwoord. De officieel geformuleerde financiële stukken van de bank leidden bij ons tot de nodige vragen.
De Rabobank moet er mijns inziens voor zorgen dat het taalgebruik in deze stukken wordt vereenvoudigd en daardoor duidelijker ( en dus geen "bankair" gebrabbel). Denk eens aan zinnen van maximaal 14 woorden!
Het is een fijn gesprek geweeest waarin we het gevoel hadden dat er naar ons geluisterd werd en alle vragen duidelijk werden uitgelegd.
Ook waren er twee opties voor de hypotheek en die werden duidelijk uitgelegd. De afspraken zijn ook goed nagekomen.
Alles prima.
Na mijn gesprek met Iris was ik wel gerustgesteld
Zo bekend ben ik ook niet met het Bankgebeuren
Zeker nu er niet meer, ook in Eemnes geen kantoor is
Af en toe maak ik van de gelegenheid gebruik , Donderdagmiddag in De Hilt.
Aardig vriendelijk geduldig,terzake kundig en behulpzaam ,ook het helpen met bankieren,nooit gedaan nu lukt het me aardig.
Ook begrip voor situatie van de cliënt