Dame | Verzekering
12-08-2021
-Geen kennismakingsgesprek gehad bij aanvang van de relatie, niet met de adviseur of een van zijn collegae.
-Niet nakomen van afspraken en het achterhouden van informatie.
-Er wordt geen melding gemaakt op hun site van klachtenprocedures.
-Ondeugdelijke dossiervoering en administratie: geen notities van gesprekken met de verzekeraar of de cliënt, geen kopie brieven of mails, en toestemmingsverklaring ontbreekt tevens in dossier.
-Zo ontstemd was de adviseur van Profin, over het feit dat de cliënt inzage verlangt in haar dossier, dat hij mij diezelfde dag nog heeft laten weten dat hij mij niet langer als cliënt wil hebben. Vraagt tevens aan mij om binnen 24 uur de naam van een andere tussenpersoon te hebben.
-Is zodanig gefrustreerd dat hij weigert om in zijn mails mijn achternaam, of zelfs juiste aanspreekvorm te gebruiken. In plaats hiervan begint hij zijn berichten met "Geachte ...", "Geachte heer" en "Geachte lezer."