anoniem | Hypotheek
04-10-2015
Ik geef alle medewerkers van de ABN een zeer slechte beoordeling. Ze weten niks precies. Ik wilde een gesprek over een bestaande hypotheek omdat mijn rentevaste periode na 10 jaar afliep. Ik vind dat de bank helemaal NIET meedenkt en dat de meeste medewerkers ook niet terzake kundig zijn. Ik ben zelf financieel adviseur geweest dus ik meen goed te kunnen oordelen. Je kunt een hypotheek ook niet los zien van andere vermogenskwesties en ABN heeft geen allroundadviseurs. Uiteindelijk heb ik de hypotheek overgesloten. Dit kost tijd en geld (in mijn geval iets minder omdat ik veel zelf kan maar je houdt de notariskosten). Zelfs de afwikkeling hiervan gaat erbarmelijk. Ik had alvast een deeltje afgelost (geen bevestiging). Ik geef aan wat de nieuwe rentevaste periode moet zijn, geen bevestiging. Ik ben overigens qua bankieren ook naar een andere bank gegaan omdat ik vind dat de ABN nog nooit iets toegevoegd heeft. De Fortis voorheen was wel eg goed.