H.L | Hypotheek
15-12-2015
We hebben een erg lang traject afgelegd en na een teleurstellende eerste offerte overgehaald om opnieuw voor een twee poging te gaan voor een ander huis met een hypotheek van de zelfde verstrekker. Toen dit niet lukte en we een klacht indienden bij de adviseur hebben we daar nooit meer iets over gehoord. Uiteindelijk is er via een andere bank toch een hypotheek geregeld . Maar voor één enkel persoonlijk gesprek, de manier waarop alles is gegaan , geen enkele evaluatie of een afsluitend gesprek is toch wel stuitend voor een dergelijk bedrijf
Reactie van Den Dulk & Partners:
Beste H.L,
zoals je weet hebben we er alles aan gedaan om je ervaring positiever te maken. Het spijt ons dat het in eerste instantie niet gelijk naar wens is verlopen en dat de communicatie niet zonder ruis is geweest. We hebben veel geleerd van deze casus en hebben maatregelen genomen om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen. Veel dank voor je kritische blik en openheid, en voor de tijd die je hebt willen steken in een positieve afronding van dit traject. Veel succes nog met de verbouwing, ik kom graag een keer kijken!
Hartelijke groeten,
Wouter den Dulk