Kosteloos en vrijblijvend? Een factuur van EUR 2950,-- noem ik niet kosteloos.
Vanwege een aantal slordigheden, toch belangrijk bij financiële aangelegenheden,
heb ik geen vertrouwen dat mijn belang goed gediend wordt.
Nu weet ik wel zeker dat ze niet betrouwbaar zijn.
Betreft de firma, niet de man.
Reactie van Advitas:
Geachte heer/mevrouw,
Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden.
Het adviesgesprek hebben wij u kosteloos en vrijblijvend aangeboden. Wij hebben u een aanbod gedaan, als klant bent u vrij om ons aanbod te aanvaarden of af te wijzen. Daarnaast hebben wij voorafgaand de kosten transparant in kaart gebracht. U betaalt ons alleen voor de bemiddeling, oftewel de werkzaamheden die wij voor u verrichten. Hiervoor hebben wij uiteraard onze tarieven, die marktconform zijn.
Uit uw review kunnen wij helaas geen contactgegevens opmaken, zou u indien u hierover met ons in gesprek wil gaan contact met ons op willen nemen via telefoonnummer: 0513 - 744 134 of stuur een mail naar
[email protected].
Met vriendelijke groet,
Advitas B.V.