Mijn man is overleden. We hadden alles geregeld met advitas. Alles was al voor elkaar gemaakt en door gesproken. Voordat mijn ma net pensioen ging overleed hij. Nu moest ik opeens een nieuw contract aangaan en nogmaals €400,00 dokken. Het enige wat advitas moest doen was de polis op mijn naam zetten en een bankrekening voor mij openen. En dat kost dan €400,00 terwijl wij daarvoor ook al dit bedrag hadden betaald. Iedereen wil een graantje meepikken van een weduwe of weduwnaar. Zo voelt het. In de diepste periode die je mee maakt waardoor je keuzes moet maken dan hoop je toch dat een bedrijf je steunt. Ik heb er in ieder geval een nare smaak aan overgehouden
Reactie van Advitas:
Beste heer/ mevrouw,
Allereerst willen wij onze oprechte deelneming betuigen met het verlies van uw man. Wij begrijpen dat dit een zeer moeilijke periode voor u is en wij betreuren het dat u zich niet gesteund heeft gevoeld door ons.
Wij streven ernaar om onze klanten in alle situaties bij te staan, vooral in zulke moeilijke tijden. Uw feedback over de kosten en de dienstverlening nemen wij zeer serieus en wij zullen dit intern bespreken om te kijken hoe wij onze processen kunnen verbeteren en dergelijke situaties in de toekomst kunnen voorkomen.
Wij willen graag met u in contact komen om deze situatie verder te bespreken en te kijken hoe wij u alsnog van dienst kunnen zijn. Neem alstublieft contact met ons op via onze klantenservice zodat wij samen tot een oplossing kunnen komen.
Met vriendelijke groet,
Serviceteam Advitas