AH | Hypotheek
29-03-2024
Meneer kwam op tijd, kwam correct over. Advitas wilde gesprek ivm een bedrag dat vrij komt. Voor de afspraak was ik al diverse keren gemaild en gebeld voor het maken van een vrijblijvend advies, dit hoorde tot zijn taken. En dat was een dienstverlening. Meneer K maakte toerplaatsen een schets zoals het er uit zou zien als er meerdere hypotheek delen zouden worden opgenomen om te gebruiken een deel in te lossen. Per maand zou dat zeker ruim 499 a 500 euro kunnen schelen. We moesten om het advies goed op papier te krijgen wel tekenen. En dan zouden we per mail alle info krijgen en konden we akkoord geven. In de mail kreeg ik een onvolledige offerte en gelijk er achteraan een rekening voor een notaris om de hypotheek te wijzigen. Hier heb ik op gereageerd en aangegeven dat wij alles eerst goed inzichtelijk willen zien voordat wij akkoord gaan. Hierop kregen wij een mail met 2 situatie overzichten daaruit bleek dat de info van de heer K niet klopte. In zijn voorstel zouden wij er veel slechter financieel uitkomen en dan.ook.nog notaris kosten moeten betalen.
Geen probleem dan zetten wij het advies niet door dachten wij. Nu moetik.kosten betalen voor o
Reactie van Advitas:
Geachte AH,
Hartelijk dank voor uw feedback. Helaas is uw review niet helemaal volledig, het lijkt of er een stuk tekst mis.
Desondanks proef ik uw onvrede en wil u verzoeken om een klacht te sturen naar
[email protected], zodat wij de gelegenheid krijgen om te onderzoeken wat er onjuist is geweest.
Wij horen graag van u.
Hartelijk groet,
Antsje, namens team Advitas