In feite is in dit geval sprake van een stuk afgedwongen dienstverlening. (als je van beroep Belastingadviseur bent !)Het heeft zich beperkt tot het afsluiten van een bankrekening uiteindelijk bij Brand New Day (waar eerst de bedoeling was bij Centraal Beheer). Deze laatste wijziging is niet op de goede manier met mij gecommuniceerd en heeft eigenlijk geleid tot nog meer irritatie. Hier moet dan ook nog € 500 voor worden betaald.
Beste Dick,
Dank voor uw review. We lezen dat u niet (geheel) tevreden bent over onze diensten. Op basis van uw review kan ik niet bepalen welk dossier het betreft. Het lijkt erop dat de adviseur u niet goed heeft meegenomen in de keuze voor het afsluiten van de bankrekening, dat dat tot irritatie bij u leidt kunnen we ons voorstellen. Indien u nog verder door wilt spreken over de afhandeling van uw dossier, wil ik u vragen om een mail te sturen naar
[email protected], dan nemen we contact met u op en kijken we samen of we uw onvrede over de afhandeling kunnen wegnemen.
Met vriendelijke groet,
Serviceteam Advitas