Anoniem | Hypotheek
09-05-2017
Zeer slechte service met ongelijke behandeling
Middels de verkopende partij van mijn nieuwbouwappartement was een verplicht gesprek met een adviseur van Integer advies vereist. (Echter de naam van de adviseur niet opgeschreven en derhalve onbekend)
Dit gesprek gepland en een kwartier voor tijd aangekomen op de locatie in Almere, aangebeld maar geen gehoor. 10 minuten na de afspraak kwam de adviseur aan. De deur kon niet dicht tijdens het gesprek terwijl er ook andere bedrijven in hetzelfde pand aanwezig waren. Vervolgens kwam de adviseur met allemaal vreemde constructies om mijn aanvraag in te dienen aangezien ik garantstelling oid nodig had. Toen ik zei dat ik het zelf wilde regelen werd hij heel defensief en kwam met de uitspraak dat hij dan ook zeker geen positieve berichten naar de verkopende partij zou uitbrengen. Daarnaast offreerde hij mij een bedrag van € 2.500 voor zijn diensten terwijl een vriend van mij de week daarvoor bij hetzelfde bedrijf voor dezelfde hypotheek € 1.750 moest betalen. Meten met ongelijke maten dus...
Bron: extern