Anoniem | Hypotheek
28-12-2012
Begon goed, eindigde teleurstellend.
Via een makelaar bij hun terecht gekomen. Meteen een gesprek gehad. Aangegeven wat de plannen waren en de adviseur ging daar in mee of gaf een alternatief. Nodige info werd verstuurd via het internet wat lekker makkelijk was. Voorkeur van de adviseur lag bij *****.
Er werd snel afgesproken om dingen te tekenen of door te nemen.
Omdat ik nervous was vaak contact gehad tijdens het wacht op de goedkeuring. In deze periode ging ik veel bijlezen en leerde ik dingen die mij niet waren verteld of niet had opgemerkt.
Na de goedkeuring werd het contact minder. Op het laatst tot 3 keer aan toe contact gehad over de verdere service die zij aanbieden. Mijn inboedel en mijn hypotheek aftrek voor 2013 moest nog geregeld worden. Na 2 emails en 1 telefoon waarin gezegd werd dat het geregeld zou worden, heb ik het maar zelf gedaan.
Mijn belastingaangifte voor 2012 zou ook geregeld worden. Maar gezien de communicatie op het laatste traject doe ik het ergens anders.
Bron: extern