Een review is een persoonlijke ervaring van een consument. Alle reviews samen leiden tot een rapportcijfer. Houd er rekening mee dat niet alle consumenten hun ervaringen delen. Hierdoor is dit rapportcijfer geen gegeven, maar een subjectieve waarde.
De adviseur nam ruim de tijd om het eea goed uit te leggen, heeft mij een aardig beeld geschetst van de mogelijkheden. De informatie over de verdere afwerking had iets nauwkeuriger gemogen.
In het oriëntatiegesprek een goed gevoel gekregen bij de adviseur en de ABN Amro. De adviseur kwam in dit eerste gesprek met adviezen over de hypotheek en wees ons tijdens dit gesprek ook op zaken die we naast de hypotheek moesten regelen. In het verdere hypotheektraject een prettig contact met de adviseur gehouden en goede adviezen gekregen.
Had kennis van zaken over breed scala, zakelijk maar ook prettig in het contact.
Hebben alles weer eens op een rij gezet en daar waar nodig aanpassingen verricht.
hij heeft ons perfect geholpen, nadat iemand anders het volledig nalatig was met het verstekken van de hypotheek. hij heeft alles goed opgelost kon niet beter
Het gesprek was erg prettig en ik heb een duidelijk advies gekregen. De adviseur kwam deskundig over en zorgde tegelijkertijd voor een fijne persoonlijke klik. Niets anders dan positiviteit over de uitleg, het advies en de adviseur.
De adviseur heeft ons in het gehele proces zeer goed begeleidt.
Wij konden hem altijd bellen voor advies, dacht met ons mee.
De adviseur laat eerst je eigen keuzes maken, zonder dat hij zijn eigen mening hierover geeft.
Zo konden wij onze eigen wensen kenbaar maken.
De adviseur is goed op de hoogte en bij zaken die hij niet direct wist, ging hij direct op zoek naar een collega die hem (en dus ook mij als klant) antwoord kon geven op de vraag.
de adviseur heb mij het begrijpelijk overgebracht.
als iemand deze functie bekleed wil niet zeggen dat hij begrijpend over komt, bij de client.
deze man was ter dege deskundig. dat heb ik jaren lang gemist bij ABN-AMRO
Helder, inzicht in situatie, zicht op financiële markten/ontwikkelingen/risico's, integer, betrouwbaar.
Niet mooier maken dan het is. Duidelijk inzicht verkregen en helder advies ontvangen.
De aanleiding van het telefoon gesprek was vanuit ABN Amro of mijn huidige financiële situatie nog in orde was. Of ik al mijn vaste lasten nog volledig kan dragen. Ik kreeg het aanbod van de adviseur om met hun eventueel in gesprek te gaan om alles constructief onder de loep te nemen. Mijn financiële situatie is op dit moment prima en het telefoon gesprek was dus van preventieve aard.
Heel prettig gesprek, rustig en heel duidelijk alles uitgelegd. Bij vragen van mijn kant werd er nogmaals duidelijk uitgelegd hoe en wat precies. Een heel fijn en vertrouwd gevoel gaf mij dat.
Ze heeft ons zeer deskundig geholpen, goed ingegaan op onze persoonlijke situatie.
(zowel privé- als zakelijke inkomsten, pensioen, mogelijkheden mbt inbrengen van de overwaarde van het door ons verkochte huis etc).
Na het adviesgesprek heeft de adviseur "ons dossier" keurig en snel weten te verwerken.
Wij bedanken haar dan ook de goede service!
Ik ging met een aantal vragen en gemengde gevoelens inzake recente ervaringen het gesprek in. Het was een stevig en open gesprek. Verhelderend voor mij, met begrip voor mijn positie en ook met een realistisch beeld van de situatie in de financiele wereld in het algemeen en de ABN in het bijzonder.
Duidelijk , professioneel , en persoonlijk advies , kreeg goede en bruikbare antwoorden op mijn vragen.
En niet onbelangrijk , hij nam er echt de tijd voor !