Ik heb digitaal een gesprek aangevraagd met een hypotheekadviseur in de ING vestiging Enschede. Ik kon aangeven welke dag ik teruggebeld wilde worden. Gekozen voor vrijdag 08-11-25. Ik ben niet gebeld en ben vandaag, ma 11-11-25 maar op de fiets gestapt en heb ter plekke een afspraak gemaakt.
Ik ben vriendelijk te woord gestaan (bij het maken vd afspraak) maar het was niet terug te vinden dat ik een afspraak zou hebben gehad. Terwijl het wel digitaal werd bevestigd door de ING. As donderdag zie ik dan de hypotheekadviseur.
Ik ben niet erg ontevreden, maar dat komt misschien ook wel omdat wij in het verleden bij een verbouwing van ons huis in het geheel niet in gesprek konden komen met een hypotheekadviseur. Digitaal, telefonisch > geen reactie. Uiteindelijk is dat destijds via de buurman van een familielid die werkzaam was bij een ander onderdeel vd ING gelukt. Daarna alles tot tevredenheid afgewikkeld overigens. Maar het verklaard wellicht waarom ik nu niet vd leg ben geraakt :-) toen ik vrijdag niet teruggebeld werd. Het is wel echt een aandachtspunt voor de ING.