Een review is een persoonlijke ervaring van een consument. Alle reviews samen leiden tot een rapportcijfer. Houd er rekening mee dat niet alle consumenten hun ervaringen delen. Hierdoor is dit rapportcijfer geen gegeven, maar een subjectieve waarde.
De adviseur heeft ons haar fijn geadviseerd, Advies op maat. Hèt was verhelderend en we hebben er een heel goed gevoel aan over gehouden. Deze gozer is TOP!!
Hij heeft alles heel duidelijk uitgelegd zodat wij een beter beeld hebben wat er zoal mogelijk voor ons is. En maakte tijd voor ons vrij zonder dat wij een afspraak hadden.
Heb zelf diverse navragen moeten doen op een ingediende klacht, deze is niet gemonitord. Het recent ontvangen antwoord op de klacht is onvolledig, er wordt niet ingegaan op diverse onderdelen van de klacht.
Aardige man. Duidelijk in zijn uitleg en communicatie. Welwillend om mee te denken. Heeft zijn uiterste best gedaan (wat ook gelukt is) om qua tijdsspanne alles in orde te krijgen.
Een adviseur met een open houding, wekt vertrouwen en geeft een hele goede uitleg. Voor ons (mijn vriendin en ik) heeft hij veel betekent en wij zijn zeer tevreden.
Jammer dat het gesprek van de vorige keer (oriëntatie gesprek) niet meer was blijven hangen en dat nu alles weer opnieuw afgesproken moest worden.Uiteindelijk is het wel hopelijk goedgekomen.
De adviseur is niet van plan ook maar de geringste inspanning te tonen. Ze schept je af met smoezen over behandeling op een ander kantoor en weigert toegang tot haar superieuren. Ze beroept zich op onmacht en doet alsof ze zelf slachtoffer is van het systeem. Dit is optimale klantonvriendelijkheid en onmenselijkheid. Dat anderen daaronder lijden deert haar niet.
Ik heb een paar maal contact gehad over de telefoon en per mail en alles gaat dan zo relaxt en de adviseur straalt vertrouwen uit, hij legt ook alles heel goed uit en we zijn een paar maal op kantoor geweest en niets is teveel als we nog een vraag hebben, een uitmuntende adviseur