louise nuijen | Hypotheek
De adviseur die ons via de Florius Client Contact Center was aanbevolen leek aanvankelijk onze belangen te behartigen. Hij dankte ons steeds voor het geschonken vertrouwen. Hij deed niets zonder ruggespraak met de andere adviseur ( Florius regio manager Noord Ned) De met ons gemaakte afspraken bleken later niets waard te zijn. Zijn collega draaide zaken terug die eerder met de de adviseur waren overeengekomen. Hij als aanspreekpunt voor ons zat ermee in zijn maag Op zijn verzoek geen klacht ingedient bij het KiFiD. Wel hebben we op 23 juli 2010 een brief geschreven aan de verstrekker over de hele gang van zaken. We zijn ongelofelijk in de maling genomen en de kwaadheid daarover blijft. We kunnen het woord zorgplicht en vertrouwen uit de mond van Florius niet meer horen.
Reactie van GeldXpert Noord Oost Friesland:
Het doet me pijn dat mevrouw Nuijen 3 jaar na dato nog steeds zeer ontstemd is over de afhandeling van hun hypotheekoversluiting. De toenmalige accountmanager van Florius, nu niet meer werkzaam als accountmanager, had ons persoonlijk uitgelegd dat er bij een oversluiting van een oude Florius Compleet ( beleggingshyp ) naar de Florius Profijt geen boeterente verschuldigd zou zijn, aangezien zij graag van die oude produkten af wilden. Dit werd door mij aan klanten doorgecommuniceerd. Nadien bleek deze info van de accountmanager onjuist te zijn en kregen zij naar mijn mening van Florius geen afdoende bericht op hun klachtenbrief en evenmin een compensatie, waarop zij eveneens naar mijn mening wel recht op hadden. Wij waren op dat moment (2010) als startend ondernemer nog te jong en onervaren om Florius flink tegengas te geven ( Heine Kooistra GeldXpert NOF Burgum).