Een review is een persoonlijke ervaring van een consument. Alle reviews samen leiden tot een rapportcijfer. Houd er rekening mee dat niet alle consumenten hun ervaringen delen. Hierdoor is dit rapportcijfer geen gegeven, maar een subjectieve waarde.
Zij heeft alles adequaat opgepakt en eindelijk schoon in deze langslepende zaak met monuta gebracht zodat we gelukkig nu aan de afronding toe zijn na dit zware verlies van onze 36 jarige schoonzoon
Weinig medewerkers die zo meegaand en accuraat werken bij bedrijven is mijn mening
Goede ervaring voor ons
Ik kan niet veel zeggen ik heb een of twee keer contact gehad, verder heeft Peter Pulsch voor mij alles geregeld.
Het lijkt mij verstandig dat u daarmee contact zoekt.
Vriendelijke groeten
A.H.B.Elbert
wij hebben een heel goed gesprek gehad en een heel goede uitleg over de besproken verzekeringen.
we zijn tegenmoet gekomen met verschillende kortingen waar we heel blij mee zijn.
wij danken daar voor Esther.
De adviseur nam de tijd, heeft een en ander goed uitgelegd en correct afgewikkeld.
Ik moest als klant wel zelf het initiatief nemen om te achterhalen wat de verschuldigde premie voor de afgesloten polis was. Dit zou ik als een positief kritiekpuntje richting toekomstige adviesgesprekken willen bestempelen.
Belangrijk is om gehoord te worden
Op mijn vragen kreeg ik voldoende uitleg en antwoorden
Krijg nog een antwoord op een van mijn vragen
Dat vind ik prima
Kreeg de indruk dat ze wist waar ze het over had
Wil graag weer contact met haar bij een volgende afspraak
Ik vind het fijn om een contactpersoon te hebben
Van de week ben ik bij de regiobank geweest voor mijn afspraak, ik werd hier gelukkig met open armen ontvangen. Ik was al bij de regiobank voor mijn bankzaken maar ben nu ook aangesloten voor de verzekering. Esther heeft mij hierin heel goed geholpen, ze was vriendelijk en wilde mij ook echt helpen. Ze heeft al mijn vragen beantwoord en de zaken goed uitgelegd.
Reageert snel en werkt professioneel.
Duidelijk. De verzekering voor het regelen van mijn auto was zo geregeld. Kreeg genoeg en duidelijke informatie over de opties die ik had van de verschillende mogelijkheden.
Ik had problemen met inloggen op mijn spaarrekening , maar na een bezoekje aan het kantoor met een lekker kopje koffie was ik in amper 10 min, perfect geholpen . Dit werkt wel prettiger als bij al die banken die de kantoren sluiten