Freek van Hoof | Hypotheek
15-09-2021
Initieel gesprek was goed, daarna was de communicatie zeer slecht. Wij moesten de adviseur meerdere malen triggeren wanneer dingen niet goed liepen in het aanvraag proces, zoal verlopen offerte.
Daarnaast hebben wij meerdere malen aangegeven dat we onduidelijkheden hadden m.b.t. de consequenties van veranderende situaties. Wij hebben meerde malen gevraagd wat e.e.a zou betekenen voor de uiteindelijk afrekening, dat is uiteindelijk pas duidelijk geworden bij de notaris. Zelf in een gesprek met 1 van de collega's werden onze foute aannames bevestigd. Nu is het onze verantwoordelijkheid om ons te verdiepen, maar wanneer wij aangeven het niet te begrijpen verwachten wij gedegen advies. Nu komen wij niet financieel in de problemen, maar we hadden we graag eerder duidelijkheid gehad en eventueel een gesprek willen hebben over de opties.
Reactie van Veldsink - Verberkmoes:
Beste Freek,
Ik vind het vervelend dat je het hypotheekproces op deze manier hebt ervaren. Maar goed dat je het ook op deze manier laat weten.
Op korte termijn neem ik contact met je op om dit te bespreken.
Met vriendelijke groet,
Berrie Vermeulen