Martens | Hypotheek
12-02-2020
De adviseur is slechts 1x bij ons langs geweest. Overige communicatie is langs whattspp en email verlopen. Er is bij ons veel onduidelijkheid geweest en kwamen er steeds nieuwe financiele tegenvallers waarvan wij niet of niet genoeg van op de hoogte zijn gebracht. Ook het doorlopen van het traject van de hypotheekaanvraag was tergend. Er zat bij ons een dealine op en de adviseur was daarvan op de hoogte maar het leek alsof hij de noodzaak er niet van inzag in welke stresserende situatie wij ons bevonden. De termijn die gold heeft hij aangegeven dat het krap was maar wel haalbaar. Uiteindelijk is het 2x uitgesteld. Dat lag ook aan de hypotheekverstrekker. Maar wij voelden ons niet gesteund en gerustgesteld. De adviseur is verder een hele aardige man maar van een adviseur hadden wij meer verwacht dat deze intensiever met ons was bezig geweest. Een collega daarentegen waren wij wel heel tevreden over. Sorry, je bent een fijne vent maar als adviseur vinden we dat je tekort bent geschoten.
Reactie van Veldsink – Driekleur Middelburg:
Dank voor uw feedback. Als beginnend adviseur kan ik hier zeker lering uit trekken. Ik vind het fijn dat u zich eerlijk uitspreekt, op deze manier kan ik ook iets met een reactie.