HvdS | Arbeidsongeschiktheidsverzekering
13-02-2023
Bij het intakegesprek heb ik aangegeven vooral op zoek te zijn naar informatie. Een arbeidsongeschiktheidsverzekering is voor mij complexe materie en daarnaast gaat het over flinke premiebedragen. Ik wilde van de hoed en de rand weten voordat ik een beslissing zou nemen. De adviseur wekte de indruk aan deze vraag tegemoet te willen komen. Na het starten van het "adviestraject" kreeg ik een contract voorgeschoteld dat ik erg onduidelijk vond en ik moest per omgaande 750 euro (!) overmaken. Ik voelde toen al nattigheid, helaas heb ik dat genegeerd en het geld overgemaakt.
Direct daarna heb ik al mijn gegevens opgestuurd. Daarbij had ik zeer uitgebreid op een rijtje gezet wat specifiek voor mij belangrijk was en waar ik (dus) meer over wilde weten. En toen werd het stil.
Na enig aandringen kreeg ik drie weken later twee offertes opgestuurd. Zonder enige toelichting. Of ik zelf maar even de kleine lettertjes wilde doornemen en dan kon ik naar aanleiding daarvan vragen stellen. Ik heb toen nog een poging gedaan om de door mij gewenste informatie te verkrijgen, maar dat is niet gelukt. Ik heb het "adviestraject" toen afgebroken. Mijn geld was ik kwijt.
Reactie van Oscar Prent Assurantiën BV:
Bedankt voor deze feedback!
Helaas hebben wij elkaar niet begrepen. Nooit eerder mochten wij een dergelijke review ontvangen. Wij staan altijd open voor een gesprek.
Ook hebben wij tussentijds aangeboden om het adviestraject te stoppen en restitutie aangeboden en daar heeft u niet voor gekozen.
Het is spijtig dat het zo heeft moeten lopen en wensen u succes met uw verdere zoektocht!