Teun | Verzekering
03-03-2020
informatie wordt te standaard verstrekt
is niet volledig
en te veel bepaald door waarschijnlijk een te beperkte mogelijkheid binnen de verzekeringsbranche (niet alle verzekeraars zijn “klant” van Verax)
Reactie van Verax Assurantien Nederland B.V.:
Bedankt voor uw review! Het is ons niet duidelijk wat u bedoelt met "informatie wordt te standaard verstrekt" maar wij hebben inderdaad niet de mogelijkheid om bij alle verzekeraars een product af te sluiten. De "direct-writers' zoals Centraal Beheer, ANWB en internetverzekeraars, werken niet met tussenpersonen. Zij kunnen dan ook niet de service bieden, die wij u kunnen bieden; bij ons kunt u altijd elk moment binnenlopen met al uw verzekeringsvragen en voor hulp bij het invullen van bijvoorbeeld een schadeformulier. Wij zijn altijd goed bereikbaar en u krijgt geen bandje met een keuze menu en wachtrijen. Ook zijn de polisvoorwaarden waarschijnlijk anders dan u via ons gewend bent. Natuurlijk begrijpen wij dat u kiest voor een product met een lagere premie maar dat betekent meestal wel dat er ergens op bezuinigd wordt. Graag bieden wij u een vrijblijvende verzekeringscheck aan voor al uw verzekeringen zodat wij kunnen kijken of deze nog passen bij uw persoonlijke situatie en wat de verschillen zijn tussen de producten die u heeft en welke wij kunnen aanbieden en voor welke premie. Wanneer u meerdere verzekeringen in 1 pakket heeft, krijgt u pakketkorting waardoor de premies weer voordeliger worden.