Patrick O. Sanches | Verzekering
Gebeld en gevraagd om contact met Peter Tillema, maar de adviseur wilde dwingend weten waar het over ging, kreeg de informatie en deed daar niks mee.Frustrerend, ook omdat ik steeds weer de informatie moest herhalen .Dat was niet fijn, ook omdat hij wel 3 x verkeerde aannames had.Tegen een muur kletsen kan ik ook thuis, zonder eerst vijf minuten in de wacht gestaan te hebben.En de muren thuis echoën de teksten ongewijzigd.Ik hoop dat deze man niks met onze zaken meer van doen heeft.Aan hem is aan het begin van het gesprek nadrukkelijk gevraagd om een mail met info, ook omdat ik vanwege Lyme en mijn neurologische klachten verbale interactie zoveel mogelijk mijd. "Nee, ik ga niks mailen!’ was het antwoord. Ik vraag u dringend om een ander tussenpersoon of contactpersoon.Ik heb de man tweemaal verteld dat de ingestorte tuinkas opgeruimd moet worden vanwege de wind en gevaar, waarna de adviseur mij vertelt dat hij begrijpt waarom ik dat zeg, 'vanwege de vergoeding’. Dringend herhaald verzoek: schriftelijk noch telefonisch contact met de adviseur zolang we bij jullie verzekerd zijn.
Reactie van Huis & Hypotheek Appingedam:
Geachte heer Sanches, dank voor uw feedback. Erg vervelend om te vernemen dat uw ervaring negatief was omtrent het melden van de schade. We hebben deze zaak intern besproken en gaan er lering uit trekken. De schadeafhandeling vindt bij ons plaats door een speciaal team en is niet primair de taak van onze buitendienstadviseur Peter Tillema. Vandaar de vasthoudendheid van onze binnendienst collega. Intern is overlegd dat u zich de volgende keer per email kunt vervoegen bij Peter Tillema. We hopen onze relatie met u nog jaren op basis van wederzijds vertrouwen en respect te kunnen voortzetten.