Emilie | Hypotheek
23-10-2024
Het eerste contact was erg fijn. Ook het contact met Hannelore. Ze begreep dat het kopen van een huis voor mij nieuw was en probeerde alles zo goed mogelijk uit te leggen. Ook het reageren op de e-mail was snel. Er zijn wat mij betreft 2 verbeterpunten:
- Op een gegeven moment werd het contact overgenomen door een andere medewerker en heb ik niks meer van Hannelore gehoord. Dat vond ik jammer. Ik had het fijn gevonden als dit aan mij was uitgelegd en er een warme overdracht had plaatsgevonden.
- Ik had graag een uitleg gehad over het 'pakket' dat ik bij scherp advies heb afgenomen. Waar ik allemaal recht op heb en waar ze mij bij kunnen ondersteunen.
Reactie van Scherp Financieel Advies:
Hoi Emilie,
bedankt voor jouw lieve woorden en goede feedback; daar kunnen we alleen maar van leren en vinden we prettig te lezen.
Een warme overdracht is inderdaad een puntje waar wij aan kunnen werken; het is voor ons zo vanzelfsprekend dat we het misschien niet voldoende uitleggen aan de klant. Hetzelfde is van toepassing op de uitleg van onze diensten, want dat sturen we wel in allerlei documenten, maar kunnen we tijdens een afspraak beter uitleggen!
We wensen jou het allerbeste in de nieuwe woning en als je vragen hebt weet je ons te vinden!
Groetjes van Hannelore en Jasper