Anoniem | Hypotheek
29-12-2011
snelle service, maar kwaliteit was wat matig
half november bij een startersdag geweest. Adviseur nam de tijd, en heeft kort en bondig verteld wat mogelijk was. na een geaccepteerd bod terug gekomen en verdere zaken geregeld. einddatum is eind december. Er was dus niet heel veel speling. Een intentieverklaring werd afgekeurd door de bank omdat er iets niet was ingevuld (slordig van mn baas, mijzelf, maar ook (ja)zeker van de hypotheker). Gezondheidsverklaring was afgekeurd, omdat iets niet was ingevuld. Ik had het overgeslagen, omdat ik dacht dat dat niet hoefde, mijn adviseur stemde echter in mee dat dat overgeslagen kon worden. Verder een aanbod van een verzekering die een tarief hoger zou moeten zijn. veel van die kleine foutjes die veel tijd in beslag nemen. Desondanks elke keer dat een brief terug kwam kreeg ik het direct te weten, ook heeft de hypotheker vanaf half december elke dag wel gebeld naar de bank voor status opvragen en druk achter het verhaal te zetten. Dus wat dat betreft goed werk. (inmiddels bezit ik de woning)
Bron: extern