Anoniem | Hypotheek
08-11-2011
Niet klantgericht, slechte service
De service van de hypotheker is ons erg tegengevallen:
- we kregen duidelijk de indruk dat onze adviseur niet onafhankelijk was
- we kregen het gevoel dat onze vragen maar als vervelend werden ervaren, op een gegeven moment zei de adviseur zelfs 'ja dat weet ik niet hoor, ik heb de offerte ook niet opgesteld, misschien moet je anders even met de bank bellen'. In onze beleving hoort de hypotheekadviseur ons van A tot Z door de offerte mee te nemen en uit te leggen.
- Er is slordig omgegaan met het dossier: een jaaropgave bleek niet in het dossier te zitten, deze was wel aangeleverd
- Op de laatste dag voor uitstel financiering bleek een datum niet leesbaar te zijn door stempel.....
- 'Blijkbaar is het zo'n vrijdag waarop niet veel gebeurt, maar dit weekend gaan ze overwerken hoor'
Het is dat we naar ons idee een goed voorstel van de bank hadden gekregen en binnen een maand niet hetzelfde mochten aanvragen, anders hadden we het offertetraject afgebroken
Bron: extern