KV | Hypotheek
11-12-2019
Niet serieus genomen en het niet hebben van de juiste kwaliteiten dat is het gevoel dat wij hebben overgehouden aan het hypotheekadvies bij SNS. Wij hebben enkele maanden geleden een hypotheekadviseur van SNS in de hand genomen van filiaal Hoogeveen. Echter is het traject helaas anders gelopen dan verwacht en krijgen we enkel als respons op onze ingediende klacht dat ze graag een gesprek willen (binnen kantooruren) om het proces te bespreken, erkenning en opvolging van de klacht zat er helaas niet in. Onze klacht kan kort als volgt worden samengevat;
1) Niet bereikbaar,
2) 7 werkgeversverklaring voor de juiste is ontvangen
3) 3 weken na oplevering nog niks bij geldverstrekker aangeleverd.
4) wensen van klant niet behartigen
5) Geen nette afhandeling klacht
Reactie van SNS Hoogeveen:
Klacht is bij ons bekend en is wel degelijk serieus opgepakt, echter blijkbaar niet zoals klant had verwacht. Spijtig dat klant het hypothekenproces bij de SNS op deze wijze heeft ervaren. Uiteindelijk heeft klant wel zijn hypotheek via ons afgesloten en heeft dus ook gekozen voor de SNS hypotheek adviseur. Daarnaast is er in januari een afspraak (buiten kantooruren) gepland met de Franchisenemer om het ongenoegen en ervaring van klant te bespreken.