Deze adviseur heeft echt wel voldoende kennis over zaken, maar de manier van communiceren en de "klik" was er niet echt.
Verder werden erg veel dingen die niet goed (of er laat) gecommuniceerd en er werden fouten
gemaakt in het proces waardoor ik alsnog weer allerlei dingen zelf moest regelen of dubbel achter dingen aan moest terwijl ik alle benodigde stukken ruim op tijd had aangeleverd.
Hierdoor had ik het idee (en dit was ook zo) dat ik bijna alles zelf heb moeten doen en er ontzettend druk mee ben geweest en me hierdoor ook extra zorgen heb gemaakt over aan te leveren stukken etc. en of het allemaal wel rond zou komen.
En voor een bedrag van bijna 3000 euro, een bedrag dat je toch grotendeels betaald om er jezelf te ontzorgen in het hele traject, vind ik dat ze niet voldoende hebben gescoord!
Reactie van De Hypotheker Enschede:
Goedendag,
Dank voor uw review. We zijn natuurlijk niet zo blij met uw bevindingen, maar wel blij dat u ze deelt.
Omdat de review anoniem is kunnen we helaas geen contact met u opnemen om te bekijken wat er mis is gegaan en of we wellicht nog iets voor u kunnen doen.
Wij verzoeken u dan ook om contact met ons op te nemen per telefoon of per email (de gegevens zijn bij u bekend als u klant bent bij ons) zodat we met u in overleg kunnen treden. Wij leren ook graag van de bevindingen van onze klanten. Wij zouden u graag een attentie aan willen bieden als u de moeite wilt nemen om met ons in gesprek te gaan.
Met vriendelijke groet,
Team De Hypotheker Enschede