Na een goed eerste kennismakingsgesprek, verliep de procedure daarna uiterst onzorgvuldig. M.i. veel (mooie) woorden maar weinig daden. Door waarschijnlijk de drukte, kwam er weinig van de beloofde service terecht. Hierdoor moest ik er veelal zelf achteraan. Waar ik altijd vasthield aan de gedachte dat het werk inhoudelijk wel goed zou zijn, begon ik daarin gaandeweg ook vertrouwen te verliezen. Ik kreeg het gevoel dat het werk uiteindelijk wat is afgeraffeld, en ik nu niet weet of ik de best passende hypotheek heb afgesloten. Al met al was het voor mij helaas geen positieve ervaring.
Reactie van B&K advies:
Beste relatie,
Vervelend te horen dat u deze ervaring heeft. Dit is niet de manier hoe wij werken. Wij komen graag met u in contact zodat wij dit met u kunnen bespreken. Wilt u een email naar
[email protected] sturen of een mail naar uw hypotheekadviseur zodat wij het dossier met u kunnen bespreken.