Een review is een persoonlijke ervaring van een consument. Alle reviews samen leiden tot een rapportcijfer. Houd er rekening mee dat niet alle consumenten hun ervaringen delen. Hierdoor is dit rapportcijfer geen gegeven, maar een subjectieve waarde.
We kennen haar en zij kent onze problemen. Reeds vaker met haar hierover gesprek gehad. Blijft belangrijk met iemand die je vertrouwt en kent jouw financiële
situatie te bespreken. Mijn vraag via de chat ook al met iemand besproken, maar zij had totaal geen idee waar ik het overhad.
Zij heeft ons goed geholpen bij het verzamelen en uploaden van onze financiële gegevens.
Ze heeft goed met ons meegedacht bij het kiezen van de hypotheekvormen.
Tja, er kan altijd iets beter natuurlijk. Bijvoorbeeld het volledig betrekken van de tweede persoon bij het gesprek die niet alles zo snel snapt, die natuurlijk zelf ook had kunnen vragen.
Goed gesprek met bruikbare tips en uitleg. Wij zullen zeker kiezen voor deze adviseur en Rabobank-hypotheek als wij vanavond bij de loting een woning toegewezen krijgen.
Ook heeft meneer geregeld dat alle bonusrekeningen die wij bij de Rabobank hebben nu in de Rabobankapp voor mijn man en mij beide zichtbaar zijn. Hier hoeven wij niet meer voor naar het kantoor in Zutphen op de Nieuwstad. Top geregeld!
Roeland is erg vriendelijk, zeer deskundig en persoonlijk. We kregen uitgebreide informatie zodat we ons goed konden oriënteren. Hij geeft informeel en goed advies en denkt vooral in mogelijkheden en denkt mee met onze wensen. Vragen per mail werden erg snel en duidelijk beantwoord. Het gesprek was perfecte balans tussen gezellig, informeel, deskundig en concreet.
Deze adviseur was erg deskundig, dacht goed mee over alternatieven, wist abstracte zaken goed uit te leggen, had zich vooraf goed ingeleefd in mijn zaken en was vriendelijk.
Geweldig team wat zeker ook goed mee denk met onze gemaakte plannen.
Het luisterend oor geeft een donders goed gevoel en ook dat er over je schouders wordt mee gekeken
Deskundig, informeel, vriendelijk, klantgericht. Deze begrippen kenmerken Kees Bilman als adviseur. Wij zijn sinds 2016 klant en hebben positieve ervaringen met zowel de Rabobank als Kees Bilman.
Fijn gesprek, veel kennis van zaken. Uiteindelijk hebben wij een goed afgewogen keuze kunnen maken. Dit was zonder de hulp van de adviseur niet gelukt.
De adviseur heeft ons zeer goed geholpen, goed advies gegeven en was zeer meelevend met onze situatie.
We voelden ons zeer prettig tijdens het gesprek en zelfs wij nu bezig zijn met onze hypotheek, helpt de adviseur ons ontzettend goed!
De adviseur begrijpt heel goed wat de klantwaarde is en handelt hiernaar.