9.7
Dröge notariaat / estate planning
446 reviewsReview details
Review door Anna
Notariaat
Geschreven op: 03 april 2019
Zij is een notaris die een ieder zich graag wenst! Schept een fijne gemoedelijke sfeer en met regelmaat een grapje. Zij is bijzonder duidelijk in uitleg in gewone begrijpelijke taal en dit kan zij ook nog bondig en duidelijk uitleggen. Zij laat blijken dat vele wensen best in te vullen zijn. Een vrouw in dit beroep is een verademing! Zij is ( lijkt het) onvermoeibaar en is altijd bereid om het nog eens uit te leggen. Zij is snel van begrip en vindt haar vak ook leuk! Ze geeft ook fijne adviezen en denkt mee in jouw zaak. Heerlijk doorpakken zodat, een ingewikkelde zaak (testament) toch afgewikkeld kan worden. Zij neemt je, als het ware, mee aan de hand door het hele proces. Typisch vrouwelijk gedrag en dit is exact wat dikwijls ontbreekt bij het notariaat. Zij is succesvol en ik maak al regelmatig reclame voor haar!! Ik en mijn zus hebben visitekaartjes meegenomen en deze kaartjes delen wij graag op het juiste moment uit! Chapeau!
Details adviesgesprek
Het adviesgesprek vond plaats in maart 2019.
De review is afkomstig van Advieskeuze.