Een review is een persoonlijke ervaring van een consument. Alle reviews samen leiden tot een rapportcijfer. Houd er rekening mee dat niet alle consumenten hun ervaringen delen. Hierdoor is dit rapportcijfer geen gegeven, maar een subjectieve waarde.
Zeer goed advies, persoonlijk en passend.
De adviseur heeft ons prima geholpen bij het aankopen van een andere woning. Uitgangspunt was wat het beste voor ons was. De adviseur heeft alles snel en correct voor ons afgehandeld, en zorgde voor een gezellig, maar ook zakelijk contact. Echt iemand die het beste met je voorheeft.
cijfer 1 is zeer coulant
Hypotheek advies: Ik ben voor hypotheek advies in Rabobank zevenaar geweest. Het adviseur heeft mij beschudigd dat het spaargeld van iemand anders is. Hij zei:" Hoe heb je dit gespaard? Ik werk ook jaren maar ik heb dit spaargeld niet". Toen ik zei dat het mijn spaargeld is en zeker niet van buurman, zei hij: "Misschien van buurman". Nog veel onbescofte dingen in het gesprek.
Het adviseur behandelt de klant als een leugenaar verrtrouwt hem niet en beschuldigt de klant dat het spaargeld van iemand anders is. Hij zei: "Misschien van buurman". Of hij zei: "Ik werk ook jaren maar ik heb dit spaargeld niet".
Ik raad niemand aan om naar Rabo bank Liemers in Zevenaar te gaan.
onkundig
Bij deze meneer geweest om zekerheid te krijgen. Wilden volgende dag een bod doen. Dit ook duidelijk aangegeven. Beloofde goud. Echter de volgende dag net voor we een bod wilde doen belde hij op dat ik maar 30.000 euro minder kon lenen. Klein foutje? Gelukkig was de de ****zo vriendelijk om het wel voor ons te regelen zonder verassingen achteraf.
Goed en duidelijk advies.
Als je in een situatie komt waar jezelf niet voor hebt gekozen is het op zijn zacht gezegd prettig als je mensen hebt die je een eerlijk en duidelijk advies geven. Met name als je ,zoals in mijn geval , je niet veel van de spreekwoordelijke kaas hebt gegeten wat betreft hypotheken. *****en zijn team hebben vanaf het begin het belang in gezien van mijn situatie en hebben dit op een voortreffelijke manier bewerkstelligd. Niet alleen de persoonlijke gesprekken maar ook de telefonische afhandeling zijn door mij zeer prettig ervaren.
Niet geinteresseert in mijn verhaal en voorkeur.
Was nergens toe te bewegen alleen haar eigen inzicht telt. Had een vast rente percentage en was niet te bewegen. Zelfs niet toen ik aangaf dat wij een slechts een hyptoheekbedrag wilden dat uitkwam op ongeveer 65% van de executiewaarde van het huis.
Onvriendelijk en niet terzake kundig en te duur
Als client van de Rabobank verwachtte ik een goed advies en dito tarief, maar kwam van de koude kermis thuis. Hun nieuwbouwtarief was fors duurder dan bij andere hypotheekverstrekkers en het advies was zeer koel en veel vragen wist de medewerkster niet te beantwoorden.
Een goed, duidelijk en eerlijk advies
De heer *********** heeft ons een duidelijk voorstel op tafel geleegd, en ons ruim de tijd gegeven om tot een beslissing te komen. Zijn duidelijkheid heeft ons doen besluiten om de hypotheek over te sluiten. Wij zijn dus uitstekend geadviseerd door de Rabobank te Arnhem
Goed en duidelijk verhaal
Echt eerlijk en duidelijk zonder poespas. Alles doorgesproken over hypotheken en nog lopende verzekringen. Goede adviezen gekregen.
Luistert goed, transparant, pro-actieve houding
Probeert duidelijk de wensen te begrijpen om die te vertalen in oplossingen. Transparant, hij maakt de producten niet mooier of slechter dan ze zijn.
Zeer goed en gedegen advies voor nu en later
Gedegen en goed advies, rekening houdend met huidige situatie en toekosmtige situatie. Adviseur neemt goed de tijd en begint eerst met vragen stellen over intentie, verwachtingen, thuissituatie etc. Pas op het laatst komt kostenoverzicht op tafel. Heel goed.
waardeloos advies ivm woekerpolis!
Wij zijn in het bezit van een opmoet hypotheek / woekerpolis. De Rabobank zit 'gewoon" aan je spaargedeelte! Elke oplossing kost mij geld! Dus hun een waardeloos product de consument de sjaak.