anoniem | Hypotheek
27-09-2021
We waren eigenlijk het vertrouwen een beetje kwijt in de Rabobank, dit door een paar telefoongesprekken met personeel vd Rabobank, die ons als een soort nummer behandelde, waardoor wij het gevoel kregen dat het niet deerde dat we alles gingen opzeggen bij de Rabobank, na járen klant te zijn geweest!!!
Dankzij de adviseur zijn we gebleven, de adviseur heeft ons keurig netjes geholpen in de moeilijke wereld van hypotheken en haar advies heeft ons veel duidelijkheid gegeven, we zijn er superblij mee. Ik snap dat er momenteel steeds meer afstand is tussen klant en adviseurs, fijn dat de adviseur die afstand heeft kunnen verkleinen, onze vragen werden steeds met een snelle respons beantwoordt, en de totale afhandeling voelt goed en vertrouwd.
Reactie van Rabobank Nijmegen:
Allereerst bedankt voor jullie reactie. Wat fijn te horen dat ik voor jullie het verschil heb kunnen maken en dat jullie toch bij de Rabobank zijn gebleven!
Bedankt voor het vertrouwen. Groetjes, Lida